pengikut blogger tegar !!

Hari Ni Hari Ape ek??

Sunday 22 April 2012

cuti yang memboringkan...hahaahaha...

ASSALAMUALAIKUM sume...sehat??...aku sehat jer...rase mcm dh bertambah sehat pun ade..ahhaha...cuti2 dan cuti lagi...ade hari yg membosan kan ...ade yg best...tp byk yg bosan la...haha.. sejak semingu lepas...aku giat tolong mak aku cari rumah baru...sebab rase nyer dh tibe mase kiteorg pindah dari rumah lame ... sbab2 nape kiteorg nak pindah,..bia la rahsie...hhmm....cari punye cari...rumah kosong nyer banyak ..tp xde no tel..haiiii...dyorg nie nak soh org sewa rumah dyorg tp no xtinggal kan...ngek btl..bile dh dpt no pulak ,..dh ade org booking ...terlambat 1 hari la pulak...mcm2...maybe arwah nenek aku xbg kiteorg pindah kot...hahaha...mak aku ckp la .. haha... tp rase nyer aku dh boring la tinggal at sini ...penat...law boley nak bwk mak aku pindah jauh2...haha...ala2 impian jgk la...aku xnk mak aku niage lagi...mak gan ayah aku pun kdg2 sakit2 ...penat satu hal...hhmmm... rumah sewa . ! oooo rumah sewa !! xde ker ruang tuk aku ni menyewa ... aku nak bagi duit nie...hahhaha... oke ! now pasal result aku....lagi 5 hari jer lagi..result aku dh nak kua dh..oke ! aku takut plus gabra...mcm mane la keputusan aku tuh nanty kan... takut nyer... aku takut seandainye ade yg fail...xpun pointer aku down...ya allah...takut sangat...moga2 semua nyer berjaya...AMIN ~~...

No comments:

Post a Comment