pengikut blogger tegar !!

Hari Ni Hari Ape ek??

Monday 2 April 2012

cuti sem suda mali !!

010412~~ tarikh aku bermule nyer cuti sem tuk sem 2 ...and tuh mkneyer aku akan naek sem 3 xlame lagi...tuh baru la senior namenyer...haha..well.. sem depan aku dh x gan aina lagi tido katil tingkat yang same..dy dh pindah uma sewa laen...sejujurnye ..aku akan rindu kat dy...:'(..sediy xyah ckp la kan...akhir nyer berpisah aku gan dy...ceh ! mcm kekasih..haha..xlah..dy kire salah satu kwn terbaek pernah aku jumpe..aku sayang sgt kat dy...dy comel..wlopun dy bdax sport..tp dy xla ganas mane..kire ok2 jer...kepale dy giler2 jgk gan aku...bile tyme aku gan dy usik dax2 laen..mmg xley nak bantah ape2 la kan..sbb mmg kiteorg yg menang...haha...tp klo dy usik aku...seriously, aku yg kalah gan loyar buruk dy tuh...haha...xterkate la.. but aku harap sangat bile dy dh x seasrama gan aku.., dy xlupe kat aku...aku takut satu jer..aku takut dy lupe kan aku...selalu nyer kebanyakkan la ..kwn2 aku lupe aku..hoho...jd aku takut dy pun same..tp xpe....klo pun jdi la kan..insyaALLAH aku terime gan hati yg redha...:)... nie dy... comel kan..?
oke !..now ~ cuti sem nie ...ape aku nak buat ea??.. ya ! lupe ..mak soh jual otak2...atoy~~ otak2 lagi... tp seb bek mak bagi cuti seminggu dulu sblm mule jual ...haha..mcm ye ye jer..padahal otak2 jer kot..haha...get ready..hewhew... sepanjang aku sem 2 nie..mcm2 yg jdi ... kejadian kat asrama la..biase la asrama kan...lagi pulak bdax2 sem 1 nie degil2 bagai..xpaham bahase...hemm...sekali terkena..terdiam sume...pas tuh..dorm aku lak.. mcm ape jer la..nak2 tempat aku tuh..haiisshh...seb bek sem depan aku dh pindah katil laen...law tuh pun bermasalah..xtau la aku...tawakal jer la jwapnyer...sem depan..rasenyer subjek aku makin berat...hmm..moga2 aku dipermudahkan dalam mendalami ilmu...amin... baru hari kedua cuti..aku dh rindu kat kawan2 aku...haizz..payah nie law dh hbis blajar nie..ade jer yg meleleh air mate bile bab2 nak balik kampung nie..haha...ape pun tak boleh...mcm dh xjmpe lagi jer sem depan..haha..tuh pun law mseh pnjg umo kan !... aku risau jgk memikirkan result sem 2 aku nie nanti...takut pointer turun..xyah ckp la kan.., harap2 xde yg fail la kan..masak aku kene gan mak aku nanti.. bernanah telinga nanti.... ape2 pun aku dh wat yg terbaik mase tuh... k la...sampai sini dulu....aku dh xtau nak cite ape... (*to aina~~ sorry amek pic ko xbgth...)..hehe...

2 comments: