pengikut blogger tegar !!

Hari Ni Hari Ape ek??

Tuesday 3 April 2012

agak kewarna warnian pulak blog aku nie !!

hai assalamualaikum sume !

well entry kali nie ..dh nampak kan tajuk kat atas tuh...ye ! agak kewarna warnian ye blog sy ari nie...

asik warne yg serata jer..mcm blog lepas aku tuh.. ijau jer sume...mentang2 mase tuh ade EARTH HOUR..blog aku pun nak join same jgk...kasi kan !! haha...

so sekarang aku dh tuka plak warne nye...konsep pelangi...tp xde la pelangi mane pun ..biase2 jgk.. org xde seni,,gini la jd nye bile gabungkan warne nye...haha..hancuss...
law jd cikgu seni ni..mau pengsan anak murid sume..


ade persamaan tak pelangi kat atas ni gan blog aku sekarang..??

xyah ckp...mmg xde langsung !! kompom..!



k la...aku nak ckp tuh jer..boring nie..and nak tido..ngantuk semacam dh mate nie...hewhew...oke ..assalamualaikum sume ....

No comments:

Post a Comment