pengikut blogger tegar !!

Hari Ni Hari Ape ek??

Monday 11 June 2012

FIRST DAY FOR SEMESTER 3 ( SENIOR BEB !! ) HAHAHA

assalamualaikum semua...alhamdulilah akhirnye aku dh naek semester ke 3 and tu bermaksud aku dh masuk taun ke 2... dgn pointer yg takat oke2 sbb turun..hehe...syukur sangat... nak cite pasal first day nie... pkul 8.30 aku and the geng dh terpacak depan kaunter pendaftaran nak bayar yuran... kaunter lak bkak pkul 9.. mau x jenuh aku menunggu ...dengan panas nye... dh bayar yuran ..terus naek tingkat 3 ..ade kelas...seb bek bru first kelas ..so xde la tension sgt...mase tuk relax jer...tgk la nanti dh tengah sem and nak habes sem..kompom kelam kabut jer dibuat nyer....haiihh...azam sem baru...xnak maen2 macam dulu lagi...serik...pointer turun ..sediyy giler... oke end of first day .. dialog yang akan menjadi pilihan tiap malam...: nak pakai baju ape ek? esok jadual ape ek? hahaha... satu jer masalah aku sekarang.. aku xPRINT result aku !! mcm mane aku nak anta nie.??,, tuh la bz keje jer... sampai result pun lupe nak print... masalah besar bagi aku...yg pihak pengurusan plak...aku dh bagi yg kat email ,.xnak lak terime...xde lambang uitm la..ape la...padahal system portal yg buat hal... aku pun 1 ..xtau nak alert...haisshh !! BIG PROBLEM tul la...!!! system uitm !! tlg la saya...awal2 dh ade problem..mcm mane nie...xtenang sy nak belajar la gini.... aduhhh !!

No comments:

Post a Comment