pengikut blogger tegar !!

Hari Ni Hari Ape ek??

Thursday 5 April 2012

assalmualaikum sume... hari nie...hemmm...mlm yg memboringkan ... dammit..! HAIPP ! xbek mencarot...hehehe kau mmg seorang kawan yang baek..tp bile berkaitan gan aty ..ko jd yg xtau jge aty...seriusly aku dh byk kali touching gan perkataan2 yg kua dari mulut ko..tp aku diam kan jer sbb ko kawan aku kan.. aku wat2 mcm aty aku nie kebal.! keras mcm batu! keras hingga ko ckp pe pun aku xkesah...tp hakikatnye..aku kadang2 penat nak kawan gan ko lagi..penat sangat2..ko tau penat?..kadang aku xley terime sgale kate2 ko..ko bkn kate yg bukan2 kat aku..bukan! tp cre ko ,.percakapan ko..mcm aku ni xpenting pade ko..sape aku pade ko?..kawan ker musuh?..kadang2 bile ko mcm kesusahan ..mcm keseorangan ..ko carik aku ni..oke..aku akan sentiase di sisi ko bile2 jer ko nak ..sbb ko kawan aku ..kawan terbaek aku !.. aku sayang ko...sangat2...hemm..xpe ..law ALLAH SWT nak aku kwn gan ko lagi,..insya allah smpai bile2 kite kawan k..law x..mybe sampai satu saat ti,.kite akan terputus jgk...:)..yang penting ko jage diri baek2 taw...jgn lupe makan...jgn stdy hard sgt...:)... oke ..sampai sini dulu la..coretan ati ni KHAS tuk si kawan...:)

No comments:

Post a Comment