pengikut blogger tegar !!

Hari Ni Hari Ape ek??

Sunday 24 June 2012

penat berjalan meyh !!

ASSALAMUALAIKUM sume... tgk kan entri kat atas tuh... gempak tak.. ahahaha.. actually tak la penat mane ... setakat jalan2 dari ujung kedai ke ujung kedai ... jenuh jgk la jalan2 tadi.. plan asal nk g makan marrybrown jer.. lepas makan tertibe terlajak nak g meronda ke kedai RM2.. pe lagi.. bas pun dh ade.. kiteorg pun jalan la.. tambang pun murah ..RM1 je ... berbaloi la.. sampai sane , g kedai 2 inggit beli cermin and span basuh pingan semata2.. hahahaha... lepas tuh jalan2 lak ..masuk kedai situ. . dh round2.. kua g kedai baju lak.. akak2 kat kedai baju tuh pandang sipi2 jer.. agak2nya dalam ati dyorg tuh mesti tgh mengumpat kiteorg.. kiteorg pedulik ape.. wat tak tau jer la.. haha... pas tuh g la jalan2 lagi...pegi sakan lak..teman kawan2 aku ni g beli baju la plak.. penat berjalan tak yah cakap.. aku nmpak jer tangga ,,aku terus duduk... penat nye la haii...buruknye perangai..{kesah lak aku...} haha... dh siap2 sume,, kiteorg ingat nak g beli ais blend kat satu kedai ni... perhh !! ni yg panas ni... akk kat kedai tuh punyer la belagak,, sakit pulak ati ni... org dtg kedai dy nak beli air kat dy, wat la cara elok2.. ni tak dy berlagak lak .. muke mcm mintak penyepak terajang jer gan aku... sabar je la.. last2 aku n the geng beli air tin jer... mcm tuh punye peniaga pun ade... ape la.. oke...akhirnye kiteorg pun balik.. tunggu pakcik bas ikan kat tepi jalan.. nseb bek pakcik tuh dtg tepat mase.. dgn panas nye... sampai jer hostel.. pe lagi sorang2 terbongkang...kepenatan .. haha... aku pun ape lagi.. mata yg kecik dh semakin kecik,, so makne nye aku nak tido la ni... haha.. k la ...laen kali aku update lagi.. assalamualaikum... have a nice day...:]

2 comments: