pengikut blogger tegar !!

Hari Ni Hari Ape ek??

Friday 22 June 2012

assignment berlambak !!!

assalamualaikum.. hai selamat pagi semua... semalam tido awal so bangun pun mesti la awal kan..hehe oke..dh nmpk kan tajuk kat atas...tak yah nak cite banyak kan.. tajuk kat atas dh cite kan segalanya.. ya!!! assignment berlambak... itu lah yg mengusut kan otak2 aku sekarang... bangun-bangun jer dh terpikir assignment... assignment semester 3 sangat la mencabar minda dan kualiti aku...ya..sbb? sbb assignment nye ade yg kene pergi satu company untuk menanyakan tentang mcm mane dyorg uruskan record kuar masuk syarikat mereka... kan !! nak interview lagi.. aku kompius..aku amek kos kewartawanan ker office management nie... haha... tak pe ..bak kata my mom.. 'kata nak belajau...kene la berkorban...' semester ni banyak pakai duet... wahh !! ingat mak aku cop duet.. nak tak nak terpakse mintak duet... mak, nak duet sikit ley? alahai...malu nye nak mintak mak duet selalu... alamatnyer..kene la save bajet sikit... mak pun nak gune duet jgk... kesian mak ayah... ehh2..aku lari tajuk nie... haha... sebenarnye aku rase nak lari jer bile dh dpt tajuk assignment ni byk2.. mmg stiap awal sem asik pikir nak lari jer...haha.. tp apkan daya.. tak mampu.. ilmu tangga kejayaan aku... aku nak tunjuk kan kat org yang pndag rendah kat aku nie yang aku BOLEH BERJAYA !!! TANPA PERTOLONGAN KORANG!!... Oke la..sblm aku melalut lagi tak tentu pasal.. bek aku stop k.. nanti ade mase aku update lagi... BYE BYE assalamualaikum....:]...

2 comments: