pengikut blogger tegar !!

Hari Ni Hari Ape ek??

Saturday 31 December 2011

HAPPY NEW YEAR....!!!!!!!!

ASSALAMUALAIKUM...

2011 Telah pun melabuhkan tirai nyer semalam dan tirai 2o12 pun dibukak tepat jam 12 mlm td..

2011 bnyak yg terjadi dlm mase setaun nie...
~ atuk meninggal awl taun..03/01/2011
~ keputusan spm kuar dan dpt result yg diharapkan...alhmdulilah..
~ aku smbung belajar kat instedt., johor...kos ofice management..kos yg mmg aku minat..:)
aku gembire sbb ade jgk yg terime aku masuk lam tempat diorg..
~ sepanjang bljr,.mcm2 yg aku tempuh..xkurng jgk dpt kwn2 yg kepale giler2...best giler..even
kdg2 terusik perasaan...ak mintak maaf sgt dri ujung rmbut smpai ujung jari kaki...
~ sem 1 merupekan sem yg agak mencabar bg aku,,. biase la..mule2 ade orientasi,.yup..orientasi menyakitkan hati..erm,..tp alhmdulilh,..aku ley jer buat..
~ selain tu,..ayah aku msuk icu sebab ade jangkitan kuman kat tekak die..mmg besa dugaan kuarge
aku tyme tu,..nak dekat seminggu jgk aku blik melake, xdtg kelas..,payah jgk nak ketchup blik
sume tuh..nak2 math...tp alhmdulilh la..aku pass sume mase exam final..
~ n now aku dh msuk sem 2,.. n aku nak pass sume macam aku pass mase exam sem 1..insya allah...

WELCOME 2012...!!!.

Moge taun nie lebih bermakne bagi aku...ammiinnn....

aku xde azam taun bru...sbb bg aku azam xperlu la nak tunggu taun bru,..bru ade azam kan?..so xde azam...yg penting aku nak berjaya lam hidup aku ...tu jer...doakan aku yer...:)..

No comments:

Post a Comment