pengikut blogger tegar !!

Hari Ni Hari Ape ek??

Sunday 22 May 2011

fisrt tyme wat blog,...

hhhm,,.asalamualaikum,,,
ape ak naq tuliz nie,..?,,,ak bkn pndai un psl luahan aty nie,..
ok,.first sekali,.psl diri aku,..well ,..ak dri kuarga yg sederhana,..
ak ank ke2 drpd 3 owg,..maq ak garang but sejak umo dh meningkat nie,..beliau dh kurg mrh2,..n my  dad is de sporting man in my life,..kdg2 mesti ad owg ingat kiteowg adek-beradik,...kelakar jer,..emm,  aku ad fren yg bez2,...even ad la sestengah yg menyakitkan aty,,..tp tnpe dyowg ,.mmg idup aku sunyi...xlame lg ak dh naq g smbung belajr,..semoge allah mempermudahkan aku dlm segala ape yg aku lalui,..n moge ALLAH bukekan hati dan minda aku untuk bljr brsungguh2 dan capai kejayaan,,.:-)...to,.farah,..azie,..rozi.,..zara..wani,.yin,,bella,,.ikin,..jue ,..faiq,..rudy...n  yg len2,..aku syg kowang sgt2,..aku hrp pershbtn kite xkan putuz sampai bile2,..jgn lupekan aku bile dh berjaye t,..:-),,..k la,..sampai sini dlu,..ak xtau naq tuliz ape,..t aku smbug,..naq tdo....ngantok,..aduiii,..asalamualaikumm,,,

No comments:

Post a Comment